Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sprawy można załatwiać:

  • osobiście: poniedziałek-piątek: 8.00 - 16.00
  • pocztą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat.wcies@eduwarszawa.pl
  • faksem na nr 22 628 67 64, 22 628 01 79 wew. 12
  • pisemnie na adres: Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń, ul. Stara 4, Warszawa 00-231
  • za pomocą skrzynki EPUAP

Zasady przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków reguluje rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków oraz przepisy Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 j.t.).

Skargi i wnioski, zarówno te nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (w tym - kod pocztowy) wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisami ww. rozporządzenia skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pocztowego pozostawione zostaną bez rozpoznania (§ 8 pkt 1). WCIES nie udziela odpowiedzi na listy i e-maile anonimowe oraz nieopatrzone adresem pocztowym.

Przyjęcia interesantów

Interesantów w sprawie skarg i wniosków przyjmuje dyrektor WCIES po wcześniejszym umówieniu się na spotkanie w sekretariacie (osobiście lub telefonicznie - 22 628 67 64, 22 628 01 79) lub w każdy poniedziałek w godzinach od 11.30 do 13.30.

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń

Rejestr zmian

Data publikacji

Osoba